2610 009626

Τηλεφωνικές Παραγγελίες - 2610 009626, Καθημερινά 10:00-15:00

Πολιτική Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ


Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται διαφορετικά προιοντα από αυτά που είχατε παραγγείλει , όσον αφορά το είδος ή την ποσότητα ή επίσης στην περίπτωση στην οποία λείπει κάποια ιδιότητα του προϊοντος που αναφέρετε στο spitoiko.gr, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα έτσι ώστε να διαπιστωθεί  το λάθος. Σας συνιστούμε να προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία με το spitoiko.gr . Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η επιστροφή οφείλει  να συνοδεύεται με την αρχική απόδειξη αγοράς. Το προϊόν αποστέλλεται για έλεγχο στο spitoiko.gr. Αν διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι Ελαττωματικό (Κατασκευαστικό) μπορείτε να ζητήσετε: 1) αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν 2) αγορά διαφορετικών προϊοντων  3) επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή του ελλατωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) καθώς επίσης και πλήρη τη συσκευασία του.

Προτού προχωρήσετε σε αποστολή επιστροφής της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά (2610 009626 ) είτε μέσω email ([email protected]) ώστε να λάβετε την έγκριση της αίτησης επιστροφής σας από το spitoiko.gr.

Αναφορές Ζημιών κατα την αποστολή των προιόντων πρέπει να αναφερθούν εντός 5 ημερών απο την παράλαβή της παραγγελία σας. Μετα το πέρας των 3 ημερών καμία ζημία δεν θα αναγνωρίζεται.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει της αγοράς του μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την παράδοση. Η επιστροφή του ελλατωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) καθώς επίσης και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή γίνεται με αποκλειστική ευθύνη και κόστος του πελάτη. Σε περίπτωση που διαπιστωθέι οτι το προϊόν δεν πληρεί τις παραπάνω προυποθέσεις θα επιστρέφει στον πελάτη με δικά του έξοδα.

Προτού προχωρήσετε σε αποστολή επιστροφής της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά (2610 009626 ) είτε μέσω email ([email protected])


Σε περίπτωση τμηματικής υπαναχώρησης της παραγγελίας σας , αν για την παραγγελία σας είχατε δωρεάν μεταφορικά και τα προϊόντα που θα κρατήσετε είναι αξίας μικρότερης των 60 ευρώ θα χρεωθείτε  για τα μεταφορικα της αρχικης αποστολής(3ευρώ+2ευρώ σε πέριπτωση αντικαταβολης)

  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 15 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

  • Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση, την τράπεζα, τον δικαιούχο λογαριασμού καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας που αφορά την επιστροφή.

About